Regulamin Dali ApartHotel

§1 Przedmiot regulaminu

  • Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu i jest integralną częścią umowy.
  • Do zawarcia umowy dochodzi przez dokonanie rezerwacji (telefonicznej lub online), zapłaty zaliczki lub całej należności za pobyt przez Gościa (najemcę), podpisanie karty meldunkowej.
  • Zawierając umowę Gość (najemca) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu oraz wyraża zgodę na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail lub adres zamieszkania Gościa.
  • Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Apartamentu.
  • Regulamin dostępny jest w Apartamencie oraz na stronie www.aparthotel.koszalin.pl

§2 Doba, Rezerwacja

  • Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba rozpoczyna się od godz. 15 i kończy się do godz. 11.00 dnia następnego.
  • Z apartamentu można korzystać wyłącznie po dopełnieniu formalności meldunkowych i dokonaniu pełnej opłaty za pobyt.
  • Rezerwacja apartamentu dokonywana jest w następujący sposób:
    • a. po złożeniu oferty przez Gościa, wynajmujący dokonuje wstępnej rezerwacji, którą potwierdza dokumentem przesyłanym najemcy za pośrednictwem e-maila, w dokumencie tym określony jest czas pobytu oraz kwota opłaty za cały pobyt,
    • b. w terminie 3 dni roboczych od otrzymania rezerwacji wstępnej Gość zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości podanej w potwierdzeniu rezerwacji,
    • c. za skrócenie przez Gościa zakupionego pobytu Wynajmujący nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany okres.
  • Odmowa wypełnienia i podpisania karty meldunkowej jest równoznaczna z anulowaniem rezerwacji i zachowaniem opłaty przez Wynajmującego.
  • Wynajmujący zastrzega prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny ze względów technicznych i innych niezależnych od niego, w terminie 24 godzin przed datą przyjazdu Gościa.
  • W przypadku chęci przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić ten fakt najpóźniej do godziny 20.00 dnia poprzedzającego wyjazd. Wynajmujący może nie uwzględnić życzenia Gościa, w przypadku braku wolnych miejsc lub naruszenia przez Gościa niniejszego Regulaminu.
  • Wynajmujący może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu złamał Regulamin Apartamentu, wyrządził szkodę w mieniu Apartamentu lub innych Gości, albo na osobie Gości, pracowników Apartamentu czy też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie Apartamentu.
  • W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 3 dni przed datą przyjazdu, obiekt nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji (wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi). W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie obiekt obciąży Gościa opłatą w wysokości 100 procent opłaty za cały zarezerwowany pobyt.

§3 WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTU

  • Gość nie ma prawa przekazywać, udostępniać bądź podnajmować zwalnianego Apartamentu osobom trzecim bez pisemnej zgody Wynajmującego
  • Na terenie Apartamentu obowiązuje cisza nocna w godz. 22.00-07.00.
  • W Apartamencie nie mogą przebywać osoby trzecie nie posiadające wypełnionych kart meldunkowych i nie zgłoszone Wynajmującemu. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za mienie pozostawione w Apartamencie, mienie Apartamentu jak i szkody wyrządzone przez te osoby.
  • Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np: grzałek elektrycznych, grzejników, żelazek oraz palników gazowych.
  • Przy każdorazowym opuszczaniu Apartamentu Gość obowiązany jest do rozłączenia karty zasilającej oraz zamknąć Apartament na klucz.
  • Zabronione jest palenie papierosów, papierosów elektronicznych oraz wszystkich innych używek na terenie całego budynku.
  • Parking przed budynkiem i na terenie obiektu jest bezpłatny. Ilość miejsc parkingowych jest ograniczona, obowiązuje kolejność przyjazdu. Dali ApartHotel nie gwarantuje miejsc parkingowych dla wszystkich gości.
  • Dali ApartHotel nie oferuje usługi parkingowej.
  • Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu należącego do Gościa.
  • Zabrania się bez zgody osoby umocowanej do utrwalania bądź wykorzystywania w jakikolwiek sposób wizerunku Apartamentu.

§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  • Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i innych urządzeń w Apartamencie, nawet gdyby zostały spowodowane nieumyślnie.
  • Gość ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zaistniałych szkodach w mieniu/wyposażeniu Apartamentu, a także zgłosić niezwłocznie wszelkie inne nieprawidłowości.
  • Wynajmujący nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do Gości.

§5 OPŁATY DODATKOWE

  • W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu na Gościa zostanie nałożona opłata dodatkowa. Wysokość opłat dodatkowych przedstawia się następującą (ceny brutto):
    • a) ponadnormatywne sprzątanie: 300 zł
    • b) opłata administracyjna (zakłócenie ciszy nocnej, zakłócenie spokoju innym mieszkańcom i Gości, obecność niezameldowanych osób w apartamencie po godz. 22:00): 500 zł
    • c) zniszczenie/kradzież telewizora: 1000 - 2000 zł
    • d) zniszczenie/kradzież ręcznika: 50 zł/mały, 75 zł/kąpielowy, 25 zł/ścierka kuchenna
    • e) zniszczenie/kradzież pościeli: 75 zł/poszwa, 30 zł/poszewka, 20 zł/poszewka na jasiek, 200 zł/kołdra, 100 zł/poduszka, 60 zł/jasiek, 60 zł/prześcieradło
    • f) zniszczenie/kradzież naczyń: 15 zł/szklanka, 15 zł/kubek, 10 zł/kieliszek, 15 zł/talerz mały, 25 zł/talerz duży (w zależności od rodzaju i ilości)
    • g) zalanie sofy/łóżka: 200 zł
    • h) zniszczenie krzesła: 150-300 zł
    • i) zniszczenie/kradzież obrazu: 250 – 1000 zł
    • j) czyszczenie ścian/malowanie - 25 zł/m2
    • k) wymiana okna - 2000 zł
    • l) naprawa kabiny prysznicowej - 1500 zł
    • m) pozostałe zniszczenia - zgodnie z kosztami naprawy
    • n) wykorzystanie wizerunku apartamentu - 500 zł
    • o) dopłata za większą ilość osób w apartamencie niż podano w rezerwacji - 100 zł za osobę
    • p) zagubienie/kradzież klucza - 500 zł
  • W przypadku złamania przez Gościa Regulaminu Wynajmujący nakłada na niego opłatę dodatkową w terminie natychmiastowym.

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Podpisanie kart meldunkowych przez Gościa świadczy o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacją jego treści oraz wyrażeniem zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail lub pocztą na adres zamieszkania Gościa.
  • Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Dali ApartHotel Patrycja Bokiej , Policko 8, 76-015 Manowo dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Apartamencie oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Wynajmującego. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
  • Gość nie może dokonywać zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.

Stan na dzień 01.05.2018 r.

W naszym obiekcie przyjmujemy formy płatności:

gotówką

kartą kredytową

przelewem